قیمت رنگ سفید نیمه مات پلی اورتان

 رنگ سفید نیمه مات پلی اورتان پولچم ساخت کشور ترکیه می باشد.رنگ سفید نیمه مات پلی اورتان یک انتخاب ایده آل برای سطوح چوب سخت است. از رنگ پلی اورتان سفید نیمه مات اکریلیک دیوکس به‌عنوان لایه پوششی اصلی در رنگ‌آمیزی سطوح چوبی استفاده می‌شود. این محصول با داشتن خاصیت آنتی یو وی (UV) و مقاوت فیزیکی و شیمیایی بالا در برابر عوامل مختلف از بهترین گزینه‌ها برای رنگ کاری چوب به حساب می‌آید. این مقاومت زیاد به دلیل وجود پیوند قوی اورتانی بین جزء اول و دوم در رنگ‌های پلی اورتان حاصل می‌شود.

رنگ پلی اورتان محصولاتی دو جزِیی هستند که پایه های زیرین آن پلی اورتان می باشد. از نظر علمی رزین های پلی اورتان نوعی پلیمر می باشد. پوشش های پلی اورتان به کمک واکنش با هاردنر(خشک کن)خشک میشوند.
پوششهای پلی اورتان شامل محصولات متنوعی هستند.به صورتی که تمامی نیازهای صعنت رنگ آمیزی چوب را پوشش کامل میدهد. از محصولات پلی اورتان چوب همچنین میتوان به کیلر رویه پلی اورتان با درجه مات و براقی متنوع، آستر یا پرایمر پلی اورتان، رنگ رویه سفید پلی اورتان، رنگ رویه مشکی پلی اورتان و تینر پلی اورتان اشاره نمود.

قیمت رنگ سفید نیمه مات پولچم
قیمت رنگ سفید نیمه مات پولچم
  1. یکی از مهمترین ویژگی های پلی اورتان میتوان به مقاوم بودن و آب گریزی آن اشاره کرد.
  2. رنگ سیاه براق پلی اورتان یکی از پر فروش ترین محصولاتی نمایندگی می باشد.
  3. ارائه کدهای رال و ان سی اس طبق استاندارد روز با بهترین دستگاه تینت رنگ در فروشگاه انجام می شود.

رنگ پلی اورتان چیست؟

وقتی یک محصول خوب و یک محصول بد داریم، انتخاب یکی و توصیه آن آسان است. اما وقتی هر دو انتخاب عالی هستند، انتخاب یکی کار آسانی نیست. بنابراین، ما نمی‌توانیم بین روکش مبلمان مات و چوب ساتن انتخاب مستقیمی داشته باشیم. از آنجایی که هر دو رنگ پلی اورتان هستند، باید در مورد آنها اطلاعاتی داشته باشید.

رنگ سفید نیمه مات پلی اورتان
رنگ سفید نیمه مات پلی اورتان

(نمایندگی و پخش رنگ های ترک پولچم)

رنگ پلی اورتان نیمه مات پلی اورتان پولچم چیست؟

رنگهای پلی اورتان به دلیل داشتن پیوند قوی اورتانی مقاومت زیادی به عوامل مختلف از جمله اشعه یووی، خوردگی و مواد شیمیایی دارند. رنگ پلی اورتان سفید نیمه مات با ویژگی‌هایی چون مقاومت در برابرUV، مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا به عنوان یک لایه پوششی اصلی در رنگ‌آمیزی سطوح چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آماده سازی سطح

  • سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی، چربی و رطوبت تمیز کنید.
  • در صورتیکه قصد رنگ آمیزی چوب رنگ شده و قدیمی را دارید، بایستی رﻧﮓ ﻫﺎي ﻗﺪﯾﻤﯽ پوسته شده از ﺳﻄﺢ چوب زدوده ﺷﺪه و ﺳﻄﺤﯽ ﺻﺎف و یکنواخت ﺑﺪﺳﺖ آﯾﺪ.
  • ﺑﻨﺎ ﺑﺮ ﺿﺮورت، ﺟﻬﺖ از ﺑﯿﻦ ﺑﺮدن رﻧﮕﻬﺎي ﻗﺒﻠﯽ ﻣﯽﺗﻮان از ﺳﻨﺒﺎده با گرید زبر اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮد. در ﺻﻮرﺗﯿﮑﻪ ﺳﻄﺢ رنگ روی چوب سخت و مقاوم باشد، میتوان با استفاده از رنگ پاک کن (مثل: رنگ پاک کن باژاک) برای پاک کردن رنگ قدیمی اﺳﺘﻔﺎده کرد.
قیمت رنگ سفید نیمه مات پلی اورتان
قیمت رنگ سفید نیمه مات پلی اورتان

آیا  شرکت پولچم ارسال به سراسر کشور دارد؟

نمایندگی  انحصاری پلی اورتان پولچم درتهران و کرج این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که به صورت آنلاین و حضوری سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه نمایندگی پولچم با بهترین بسته بندی و با خدمات پس از فروش سفارش شما را ارسال می کند.

مشخصات فنی رنگ سفید نیمه مات

        کد فنی   PB.800.50
       کد هاردنر   PH.81.00
        ترکیب     12-6
       وزن کلی      18
      نمایندگی     کرج
         کاربرد    مورد استفاده برای انواع سطوح چوبی و فلز

نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج

نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که به صورت آنلاین و حضوری سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج با بهترین بسته بندی و با خدمات پس از فروش سفارش شما را ارسال می کند.

شماره تماس مدیریت و کارشناس فروش:
📞09127365701 مدیریت اقای جعفری
📞09924005482 کارشناس ترکیب رنگ
📞09193608220
📞09385550160
شما عزیزان می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام به نشانی Polchem.irr با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید