مواد پرایمر پلی اورتانPolchem

پرایمر پلی اورتان یک سیستم پرایمر تخصصی و با چسبندگی بالا است که برای بهبود چسبندگی بین طیف وسیعی از پوشش ها و بسترها طراحی شده است. به ویژه هنگامی که همراه با پوشش ها یا فوم های غشایی الاستومری (EM) استفاده می شود، مناسب است. استفاده از پرایمر  پلی اورتان به رنگ شما سطح بهتری برای چسبندگی می دهد. پرایمر همچنین از ورود لکه های روی چوب به رنگ جلوگیری می کند. برای بهترین نتیجه، اجازه دهید پرایمر یک شبه خشک شود.

پرایمر پلی اورتان پولچم
پرایمر پلی اورتان پولچم

POLYURETHANE PRIMER یک رزین تک جزئی بر پایه پلی یورتان شفاف است که به عنوان یک جزء چسب بین زیر کف و SAFEPOL و همچنین بین SAFEPOL و SAFEPOL MULTICOLOR استفاده می شود. در عمق نفوذ می کند. ایده آل برای سطوح قدیمی و جدید. حتی روی شن های خوب و تمیز و خشک.

پرایمر پلی اورتان پولچم یک پرایمر با کارایی بالا بر پایه پلی یورتان است که برای آماده سازی بسترها برای چسباندن یا پوشش دهی می باشد. این گزینه ایده آل برای بازسازی و مشخصات سقف پوششی برای افزایش عملکرد و ایجاد آرامش است.

برای بسترهای متخلخل مانند بتن، الوار، ورق های الیاف سیمان و غیره مناسب است. چسبندگی روی آسفالت موجود و همچنین غشاهای قیری و نمد را افزایش می دهد، پرایمر امکان تثبیت مواد معدنی شل را بر روی ورق های کلاهک RBM (غشاهای قیری تقویت شده) فراهم می کند. همچنین با پوشش ها و چسب های پلی استر، پلی اورتان، اکریلیک و قیر سازگار است.

این یک راه حل ایده آل برای کمک و افزایش سطح چسبندگی به بسترهای متخلخل است و در برابر رطوبت مقاوم است که در حضور رطوبت در زیرلایه به طور فعال واکنش نشان داده و خشک می شود. مشخصات جامدات بالاتری از این درجه نیز موجود است، و تیم فنی ما آماده است تا بهترین درجه را با توجه به نیاز شما توصیه کند.

  • میزان پوشش دهی بالا در هر لیتر
  • زمان خشک شدن سریع
  • کاربرد ساده.
  • مناسب برای آماده سازی بستر
  • مقاومت فوق العاده در برابر حرارت
  • پرایمر چند منظوره

انواع پرایمر پلی اورتان polchem

  1. پرایمر مشکی پلی اورتان پولچم
  2. پرایمر سفید پلی اورتان

فروش مواد پرایمر پلی اورتان پولچم

بازرگانی پولچم در تهران و کرج  این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که به صورت آنلاین و حضوری سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج با بهترین بسته بندی و با خدمات پس از فروش سفارش شما را ارسال می کند. برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش شرکت بازرگانی پولچم تماس بگیرید.

  1. 📞09127365701 مدیریت اقای سعید جعفری
    📞09924005482 کارشناس ترکیب رنگ آقای مرتضی دارابی
    📞09193608220 آقای جعفری
    📞09385550160 خانم دارابی
    📞09021438106

شما عزیزان می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام به نشانی Polchem.irr با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید