رنگ سفید فول مات پلی اورتان پولچم

رنگ سفید فول مات پلی اورتان پولچم محصول کشور ترکیه می باشد.رنگ های پلی اورتان چوب محصولاتی دو جزیی هستند که بر پایه رزین پلی یورتان می باشند.رنگ پلی اورتان سفید فول مات کاربردهای گسترده ای در صنعت مبلمان و انواع سطوح چوبی، دکوراسیون داخلی دارد. رنگ سفید پلی اورتان امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی می باشد.

پوشش های پلی اورتان به کمک واکنش هاردنر خشک می شوند. رنگهای پلی اورتان به علت پیوند های خاص پوشش هایی بسیار بالایی دارند که این موضوع موجب محبوبیت رنگ های پلی اورتان در دکوراسیون داخلی و صنایع چوبی مانند انواع میز، مبل، کمد و تخت شده است.

رنگ های پلی اورتان پولچم در بسته بندی قوطی فلزی می باشد. که ازدوام بالایی برخوردار است. شما عزیزان می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام به نشانی  Polchem.irr با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

آماده سازی سطح چوبی 

سطح چوبی مورد نظر را از هرگونه آلودگی و رطوبت پاک نمایید.

اگر قصد رنپ آمیزی چوب رنگ شده و قدیمی را دارید. باید رنگ های قدیمی پوسته شده از سطح چوب زدوده و سطح صاف و یک نواخت را به درست آورده.

روش اعمال رنگ سفید مات پلی اورتان پولچم 

کلیه سطح چوب با ااستفاده از تینر تمیز گردد.

زمان خشک شدن رنگ های پلی اورتان

زمان خشک شدن رنگ های پلی یورتان بستگی به رطوبت، جریان هوا،محیط،ضخامت و تعداد لایه ها دارد. در سطوح سطحی 4 ساعت زمان نیاز است.

در سطوح عمیق24 ساعت

آیا محصولات شرکت بازرگانی پولچم ارسال به سراسر کشور دارد؟

نمایندگی  انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که به صورت آنلاین و حضوری سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه شرکت پولچم با بهترین بسته بندی و با خدمات پس از فروش سفارش شما را ارسال می کند.

 

مشخصات فنی پلی اورتان سفید فول مات

        کد فنی   PB.900.10.1100
    کدهاردنر  PH.91.00.2342
       برند    پولچم
      نوع رنگ  پلی اورتان دو جزِیی
      نمایندگی     کرج و تهران
   ر وش استفاده   پیستوله
         کاربرد    مورد استفاده برای انواع سطوح چوبی و فلز

دیدگاهتان را بنویسید