کمد دیواری ساده و شیک پلی اورتان

کمد دیواری ساده و شیک پلی اورتان

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

کمد دیواری پلی اورتان

رنگ پلی اورتان برای رنگ آمیزی سطوح جوبی گزینه بسیار مناسبی میباشد. از انواع رنگهای پلی اورتان مات و پلی اورتان براق برای رنگ آمیزی کمد دیواری شیک استفاده می شود.
کمد پلی اورتان یکی از محصولاتی است که مقاومت بسیار بالایی دارد.همواره در بیشتر پروژهای ساختمانی لوکس از رنکهای پلی اورتان استفاده میشود.  باتوجه به اهمیت کمد دیواری و متریال مصرف شده در آن و همچنین هزینه هایی که بایت طراحی و ساخت ان باید متحمل شوید بهتر است کمد دیواری با کیفیتی انتخاب نمایید تا بتوانید برای مدت طولانی و بهترین شکل از آن استفاده کنید. نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در تهران انواع رنگهای پلی اورتان را موجود دارد. که شما عزیزان میتوانید به صورت حضوری و آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. با کارشناسان فروش ما در اینستاگزام  به نشانی Polchem.irrدر ارتباط باشید.

کمد پلی اورتان چوب

کمد دیواری پلی اورتان چیست ؟

کمد دیواری پلی اورتان مانند کابینت پلی اورتان است. یعنی هردوی این محصولات از ام دی اف خام رنگ شده تولید می شود.  اما چرا بجای استفاده از ام دی اف معمولی یا هایگلاس که هزینه کمتری دارند . از ام دی اف خام با رنگ پلی اورتان (poliartan)استفاده می کنیم ؟
یکی از اصلی ترین علت ها این است که مشتری عزیز هنگام انتخاب کمد دیواری چون از متریال خام استفاده میکند هرمدلی که مد نظرتان باشد میتوانید انتخاب کنید . به همین علت امروزه در دکوراسیون داخلی رنگهای پلی اورتان بسیار محبوب میباشد. محصولات پلی اورتان Polchemساخت کشور ترکیه میباشد.

کمد پلی اورتان چه مزایایی دارد ؟

  1. کیفیت و ماندگاری بالا
  2. مقاومت بالا در برابر اشعه UV
  3. ترکیب رنگ متنوع

رنگ پلی اورتان چوب چه کاربردهایی دارد ؟

رنگهای پلی اورتان قابل اجرا بر روی تمامی لوازم چوبی، مبلمان، دکوراسیون داخلی و سایر ادوات چوبی داخل و خارج ساختمان هستند.

Interior Glossy PU Modern Wardrobe ...

شماره تماس مدیریت و کارشناس فروش:
📞09127365701 مدیریت اقای سعید جعفری
📞09924005482 کارشناس ترکیب رنگ آقای مرتضی دارابی
📞09193608220 آقای جعفری
📞09385550160 خانم دارابی
📞09021438106

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید