دستگاه ترکیب رنگ پلی اورتان

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه ترکیب رنگ (کامپیوتری) پلی اورتان

دستگاه تینت رنگ پلی اورتان به یک سیستم کامپوتری مجهز متصل می باشد. امروزه رنگ های پلی اورتان در دکوراسیون داخلی منزل بسیار محبوب هستند. از این رو نیاز به رنگهای متفاوت با طیف رنگهای متنوع است. نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که رنگ دلخواه خود را سفارش دهید.

دستگاه ترکیب رنگ پلی اورتان ساخت کشور آلمان می باشد.

مزایای رنگ پلی اورتان در دکوراسیون داخلی

    • براق و شفافیت: یکی از ویژگی های بارز رنگ پلی اورتان براقیت و شفافیت بالای آن است. این ویژگی باعث می شود کابینت های پوشیده شده با این رنگ به طراحی داخلی فضا زیبایی و زندگی بیافزایند. زیرا قبل از این برای داشتن براق ترین پوشش، استفاده از پولیش روی ام دی اف ضروری بود.
    • تنوع رنگ: رنگ پلی اورتان در رنگ های بسیار متنوعی موجود است. از رنگ های روشن و مات گرفته تا رنگ های تیره و براق، این انتخاب متنوع به طراحان امکان دسترسی به طیف وسیعی از گزینه های طراحی را می دهد. کافی است درصد مات یا براقیت مورد نظر خود و کد مورد نظر را از بین رنگ های آن انتخاب کنید.
    • مقاومت در برابر خراش: رنگ پلی اورتان به دلیل پوشش بسیار نرم و مقاومی که دارد، معمولا مقاومت خوبی در برابر خط و خش و ضربه های کوچک دارد. این به کابینت ها عمر طولانی تری می دهد.

از مزایای پلی اورتان در بحث کابینت نیز می توان به حذف نوار پی وی سی لبه های کاری درب ها در راستای ظرافت و زیبایی بیشتر اشاره کرد.

شما عزیزان می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام به نشانی  Polchem.irr با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم  در کرج انواع رنگ های پلی اورتان را برای شما عزیز با دستگاه تمام اتومات ترکیب میکند.

پلی اورتان رنگ صنعتی می باشد. که مقاومت بسیار بالایی دربرابر اشعه خورشید و رطوبت دارد. به همین دلیل امروزه انواع پلی اورتان  در صنعت چوب بسیار پرطرفدار است. با استفاده از دستگاه ترکیب رنگ ما رنگ دلخواه شما را به ارمغان می آوریم.

هم اکنون  نمایندگی انحصاری  پلی اورتان پولچم  در کرج به مدیریت سعید جعفری  طیف گسترده ای از تینرها و از جمله انواع رنگهای پولی اورتان _سیلر- کیلر (مات- براق- نیمه مات)- رنگ سفید آستری- رنگ سفید تمام کننده(براق- مات- نیمه مات)  انواع سمباده را عرضه بازار می کند. شما عزیزان می توانید به صورت حضوری و انلاین سفارش خود را ثبت کنید.

برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش نمایندگی پلی اورتان تماس بگیرید.

09193608220


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

دستگاه تمام اتومات ترکیب رنگ آلمانی(پلی اورتان پولچم)
انواع روکش های پلی اورتان چیست؟
ساخت رنگهای رال و ان سی اس با دستگاه تمام اتومات 
آموزش گام به گام نحوه آماده سازی و رنگ آمیزی سطوح چوبی
هاردنر پلی اورتان چیست ؟
رنگ پلی اورتان در دکوراسیون داخلی
بررسی مزایا و معایب کابینت پلی اورتان
پلی اورتان چیست ؟
معرفی پلی اورتان پاششی + مزایا و کاربردها

دیدگاهتان را بنویسید