بررسی مزایا و معایب کابینت پلی اورتان

بررسی مزایا و معایب کابینت پلی اورتان

زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

 کابینت آشپزخانه پلی اورتان

این روزها، آشپزخانه به همان اندازه که برای ارزش کلی یک خانه مهم است، برای آشپزی و سرگرمی نیز اهمیت دارد و هنگام برنامه ریزی برای ساخت و یا بازسازی آشپزخانه باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. در اینجا ما در مورد سه گزینه پرطرفدار پایان آشپزخانه – روکش آشپزخانه پلی اورتان، روکش ملامینه و لمینت، و نحوه انتخاب مناسب ترین مورد برای پروژه آشپزخانه خود صحبت می کنیم.

در بسیاری از خانه‌ها، آشپزخانه‌ها از مکان‌های آشپزی به تنهایی به مکه‌های سرگرمی تبدیل شده‌اند که زندگی را به بقیه خانه منتقل می‌کنند. در آشپزخانه‌های هرینگتون، آشپزخانه‌هایی را در هر شکل و اندازه‌ای دیده و طراحی کرده‌ایم – برخی از آنها شامل صوتی تصویری چشمگیر هستند. انبارهای آشپزخانه پلی اورتان به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری گله گاو؛ گوشه های کافه های حرفه ای و گوشه های کوکتل؛ “دیوارهای سبز” زنده که از کف تا سقف با گیاهان و گیاهان امتداد دارند. و لیست ادامه دارد. اما صرف نظر از اندازه، شکل یا رنگ این آشپزخانه ها، تنها چیزی که می تواند هر چیدمان عالی را خراب کند، روکش نامناسب است.

 کابینت آشپزخانه پلی اورتان
کابینت آشپزخانه پلی اورتان

دکوراسیون آشپزخانه دقیقا چیست؟

روکش آشپزخانه پوششی است که روی اقلامی مانند کابینت و نیمکت استفاده می شود. آنها از مواد طبیعی مانند سنگ و الوار گرفته تا سایر محصولات دست ساز مانند آشپزخانه های پلی اورتان، لمینت و ملامین را شامل می شوند. و با طیف وسیعی از انتخاب‌های موجود، بسیار آسان است که در دریای گزینه‌ها غرق شوید و از تصویر بزرگ غافل شوید. هنگام انتخاب روکش کابینت آشپزخانه، چند نکته اساسی وجود دارد که همیشه باید در ابتدا در نظر گرفته شود. این گزینه ها عبارتند از:

• استفاده مورد نظر: کاربردهای اصلی آشپزخانه شما (آشپزی، سرگرمی، ذخیره سازی و غیره)
• جمعیت شناسی خانوار: چه کسی در اینجا زندگی می کند/قرار است در اینجا زندگی کند (خانواده با فرزندان، زوج مسن تر، دانشجویان دانشگاه و غیره)
• طراحی داخلی: چه پوششی با زیبایی شناسی داخلی بهتر عمل می کند
• بودجه – آنچه باید خرج کنید

نحوه انتخاب روکش آشپزخانه مناسب

با در نظر گرفتن موارد فوق، تیم کمک کننده ما در آشپزخانه هارینگتون راهنمای سریعی در مورد مزایا و معایب سه مورد از محبوب ترین پرداخت هایی که ما با آنها کار می کنیم گردآوری کرده اند. آشپزخانه های پلی اورتان، لمینت و ملامینه. از این راهنما برای کمک به انتخاب مناسب ترین پایان برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

کابینت پلی اورتان
کابینت پلی اورتان

آشپزخانه پلی اورتان

روکش آشپزخانه پلی اورتان نتیجه ساعت ها آماده سازی است، به ویژه با استفاده از یک پوشش رنگ شده. کابینت های آشپزخانه پلی اورتان با روکشی متشکل از رنگ و سخت کننده پوشانده شده اند که پوششی محافظ بسیار شبیه به رنگی که در وسایل نقلیه موتوری می بینید، ایجاد می کند.

مجموعه آشپزخانه پلی اورتان

آشپزخانه های پلی اورتان معمولا در چهار رنگ مختلف موجود می باشند. مات، ساتن، نیمه براق (که می توان به آن “براق” نیز اشاره کرد) و براق بالا. این روکش‌ها هر کدام زیبایی‌شناسی خاص خود را متناسب با سبک‌های مختلف آشپزخانه، به طور کلی از معاصر تا کلاسیک و براق برای فوق‌العاده مدرن ارائه می‌دهند.

همچنین فرصت‌های بی‌پایانی در مورد پروفیل درب آشپزخانه پلی‌اورتان وجود دارد. این پوشش به طور یکپارچه برای هر شکل یا اندازه ای اعمال می شود زیرا فقط در اطراف بالا و پایین می پیچد. سبک شیکر، شیک خانه‌های مزرعه‌ای یا ظاهری فوق‌العاده براق هیچ مشکلی ندارند. هیچ خط اتصال در پایان رنگ شده وجود ندارد.

طیف رنگی آشپزخانه های پلی اورتان بی پایان است. از آنجایی که این یک پوشش رنگ شده است، می توانید یک روکش آشپزخانه پلی اورتان را با رنگ موجود مطابقت دهید یا ترکیب کنید و یک رنگ کاملاً جدید برای خود ایجاد کنید.

قیمت کابینت پلی اورتان
قیمت کابینت پلی اورتان

دوام آشپزخانه پلی اورتان

دوام آشپزخانه پلی اورتان نیز بسیار خوب است. آشپزخانه های پلی اورتان مقاومت زیادی در برابر تراشه و خط و خش دارند. اگر به اندازه کافی بدشانس هستید که هر گونه برآمدگی و کبودی روی پوشش ایجاد می شود، به جای نیاز به تعویض کل کابینت یا در، می توان آن ناحیه را به سادگی با حداقل هزینه دوباره اسپری کرد. پوشش پلی اورتان آشپزخانه نیز تقریباً به طور کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است، به این معنی که احتمال کم رنگ شدن یا تغییر رنگ پوشش پلی اورتان در سال های آینده وجود دارد.

تعمیر و نگهداری آشپزخانه پلی اورتان

نظافت و نگهداری این آشپزخانه ها رویایی است. آشپزخانه های پلی اورتان توسط اکثر مواد غیرقابل نفوذ هستند و به راحتی با یک پارچه مرطوب و تمیز پاک می شوند تا اثر انگشت، لک و لک پاک شود.

هزینه آشپزخانه پلی اورتان

آشپزخانه پلی اورتان از نظر هزینه های اولیه در مقایسه با سایر روکش های آشپزخانه مانند لمینت یا ملامین گزینه کمی گران تر است. اما، با گفتن این موضوع، هزینه ای که در ابتدا خرج می کنید می تواند به خوبی باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود، زیرا دوام و طول عمر آشپزخانه پلی اورتان به طور کلی بسیار خوب است.

هزینه آشپزخانه پلی اورتان
هزینه آشپزخانه پلی اورتان

بسته بندی آشپزخانه های پلی اورتان

• محدوده آشپزخانه پلی اورتان عالی است. در رنگ‌های مختلف موجود است و رنگ آن به راحتی مطابقت دارد و فقط به رنگ‌های رنگ موجود محدود می‌شود (که می‌توان آن‌ها را نیز برای ایجاد رنگ خود مخلوط کرد)
• دوام عالی است و کابینت ها به راحتی قابل تعمیر هستند، آشپزخانه های پلی اورتان را به انتخاب خوبی برای خانواده ها و آشپزخانه هایی که ترافیک زیادی دارند تبدیل می کند.
• تعمیر و نگهداری آسان است زیرا کابینت ها را می توان به سادگی با یک پارچه مرطوب پاک کرد تا تمیز شود.
• برای اهداف فروش مجدد، آشپزخانه های پلی اورتان معمولاً زمانی که به خوبی نگهداری می شوند، معتبر در نظر گرفته می شوند.
• هزینه های آشپزخانه پلی اورتان در ابتدا به طور کلی کمی بیشتر از سایر روکش های آشپزخانه خواهد بود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک نصاب آشپزخانه معتبر را استخدام کنید تا کار را به صورت حرفه ای انجام دهد و اطمینان حاصل شود که ارزش واقعی و طولانی مدت برای سرمایه گذاری خود دریافت می کنید.

نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که به صورت آنلاین و حضوری سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج با بهترین بسته بندی و با خدمات پس از فروش سفارش شما را ارسال می کند.

برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش نمایندگی پلی اورتان تماس بگیرید.

شما عزیزان می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام به نشانی Polchem.irr با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

معرفی پلی اورتان پاششی + مزایا و کاربردها
دستگاه ترکیب رنگ پلی اورتان
ساخت رنگهای رال و ان سی اس با دستگاه تمام اتومات 
دستگاه تمام اتومات ترکیب رنگ آلمانی(پلی اورتان پولچم)
آموزش گام به گام نحوه آماده سازی و رنگ آمیزی سطوح چوبی
انواع روکش های پلی اورتان چیست؟
هاردنر پلی اورتان چیست ؟
رنگ پلی اورتان در دکوراسیون داخلی
پلی اورتان چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید