معرفی پلی اورتان پاششی + مزایا و کاربردها

معرفی پلی اورتان پاششی + مزایا و کاربردها

زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

پاشش پلی اورتان چیست؟

پلی اورتان ها یک روش محبوب در کار چوب هستند. آنها به عنوان یک پوشش محافظ برای بسیاری از پروژه های چوبی کار می کنند. بسته به فرمول، پلی یورتان شما می تواند برای محافظت در برابر آب / نشت، یا برای محافظت در برابر آب، ریختن و محو شدن در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید استفاده شود. پلی اورتان همچنین می تواند در برابر حرارت مقاوم باشد و پوشش خوبی برای میزهای آشپزخانه باشد.

سوال رایجی که کارگران نجاری دارند این است که آیا می توانید پلی اورتان را به طور موثر اسپری کنید یا خیر؟ از این گذشته، پلی اورتان در مقایسه با سایر پوشش های چوبی محافظ مانند لاک ها، اغلب کمی پوشش ضخیم تر است. با این حال، پاششی پلی یورتان مزایای زیادی دارد که ممکن است در هنگام استفاده از پلی یورتان به آن توجه داشته باشید، به خصوص اگر قصد دارید از پلی اورتان با حجم بالا استفاده کنید. از مزایای اسپری روی استفاده از دست می‌توان به تولید سریع‌تر و ظاهری ظریف‌تر اشاره کرد.

اسپری پلی اورتان
اسپری پلی اورتان

اسپری پلی اورتان، که توسط برخی به عنوان لاستیک نیز شناخته می شود، یک محصول عالی برای کاربردهایی است که در معرض محیط های عملیاتی سخت مانند سایش، ضربه و خوردگی هستند. اسپری پلی اورتان پلی اورتان که به آن لاستیکی نیز می گویند، یک محصول عالی برای کاربردهایی است که شامل قرار گرفتن در معرض محیط های عملیاتی سخت مانند سایش، ضربه و خوردگی است. آسترهای اسپری پلی اورتان را می توان به عنوان یک پوشش محافظ در بسیاری از کاربردها، از معدن گرفته تا حمل و نقل مواد فله، خودرو، ساخت و ساز، صنعتی و مسکن استفاده کرد.

سیستم های اسپری پلی اورتان زمان پخت کوتاهی دارند و می توانند در ضخامت های مختلف از 1 میلی متر تا 20 میلی متر استفاده شوند. برخی از مزایای سیستم های اسپری در مقایسه با سیستم های چسب دار عبارتند از: ضخامت های مختلفی را می توان اعمال کرد، بسته به مناطق با سایش بالا، هزینه های برش. محلول های اسپری برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی یکپارچه هستند. سیستم اسپری به صورت شیمیایی به فولاد متصل می شود تا خطر لایه برداری را کاهش دهد.

اسپری پلی اورتان

اسپری های پلی اورتان پولچم پوششی محافظ و از نظر زیبایی شناختی صافی برای سطوح چوبی داخلی ارائه می دهد و جزئیات دانه های طبیعی را حفظ می کند و در عین حال در برابر خراش ها، ساییدگی ها، تراشه ها و قرار گرفتن در معرض مایعات و مواد شیمیایی محافظت می کند. اسپری ها برای مبلمان، کابینت ها، درها، قالب ها، کرکره ها، رومیزی ها، نرده ها، حصیری و همچنین فلزاتی مانند دستگیره در، لولا و دستگیره مناسب هستند. با این حال، اسپری های پلی اورتان برای کاشی مشمع کف اتاق، وینیل یا کاشی لعابدار مناسب نیستند و ممکن است سطوح با رنگ روشن را کمی تیره کنند.

پاشش پلی اورتان
پاشش پلی اورتان
  • ایده آل برای:

استفاده در مبلمان، کابینت، درب، قالب، کرکره، میز، نرده، حصیری و همچنین فلزات مانند دستگیره در، لولا و دستگیره

  • امکانات:

  1. فقط استفاده در فضای داخلی
  2. زیبایی طبیعی چوب را به ارمغان می آورد
  3. ممکن است روی سطوح با رنگ روشن اثر کهربایی داشته باشد

اسپری پلی اورتان به جای برس برای مبلمان حرفه ای

پلی اورتان را با اسپری رنگ به جای استفاده از قلم مو برای یک ظاهر سریع، آسان و حرفه ای در پروژه های مبلمان، اسپری کنید.
چرا پلی اورتان اسپری می کنیم؟ از آنجایی که پلی یک روکش کاری دشوار است که با قلم مو روی آن اعمال می شود، اما پاشش پلی اورتان با اسپری رنگ سریع، آسان است و به مبلمان ظاهری کارخانه ای می بخشد.

پلی اورتان پاششی
پلی اورتان پاششی

پلی اورتان برای چه مواردی استفاده می شود؟

پلی اورتان یک لایه محافظ شفاف و بادوام برای مبلمان فراهم می کند. همچنین می توان از آن برای کف، درها، کارهای چوبی اطراف پنجره ها و درها و کابینت ها استفاده کرد.

همچنین بخوانید:

معرفی جامع فوم پلی اورتان

نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج

نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج انواع رنگ های پلی اورتان را برای شما عزیز با دستگاه تمام اتومات ترکیب میکند.

برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش نمایندگی پلی اورتان تماس بگیرید.

09193608220

شما عزیزان می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام به نشانی Polchem.irr با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

پلی اورتان چیست ؟
رنگ پلی اورتان در دکوراسیون داخلی
بررسی مزایا و معایب کابینت پلی اورتان
انواع روکش های پلی اورتان چیست؟
دستگاه ترکیب رنگ پلی اورتان
هاردنر پلی اورتان چیست ؟
دستگاه تمام اتومات ترکیب رنگ آلمانی(پلی اورتان پولچم)
ساخت رنگهای رال و ان سی اس با دستگاه تمام اتومات 
آموزش گام به گام نحوه آماده سازی و رنگ آمیزی سطوح چوبی

دیدگاهتان را بنویسید