بتونه فارما

بتونه فارما ساخت کشور ترکیه می باشد.وزن این محصول 3کیلو گرم است. این محصول بر پایه رزین‌های اکریلیک تهیه می‌شود و برای درزگیری و مسطح و هموار کردن سطح چوبی  مورد استفاده قرار می گیرد. بتونه فارما از قدرت پرکنندگی و چسبندگی بالایی برخوردار می باشد.

بتونه فارما با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا در صنعت رنگ، یکی از کاربردی ترین محصولات موجود در نمایندگی  انحصاری پلی اورتان پولچم کرج می باشد. و برای زیرسازی رنگ آمیزی پلی اورتان چوب بسیار کاربردی است. ماهیت بتونه فارما همانند گل نسبتا نرم میباشد که براحتی آماده به مصرف می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این بتونه میتوان به چسبندگی بالا، سرعت خشک شدن بالا و سنباده خوری خوب اشاره کرد.

زمان خشک شدن بتونه فارما پلی اورتان پولچم

بعد از اجرا بتونه فارما اجازه دهید تا بتونه کاملا خوب شود. که حدودا 30 دقیقا زمان میبرد. بعد از خشک شدن بتونه فارما از سنباده استفاده برای صاف شدن سطح چوبی استفاده کنید.

آیا ارسال به سراسر کشور دارد؟

نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که به صورت آنلاین و حضوری سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج با بهترین بسته بندی و با خدمات پس از فروش سفارش شما را ارسال می کند.

مشخصات فنی بتونه فارما 

        کد فنی   SM.20.00

شما عزیزان می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام به نشانی  Polchem.irr با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

بتونه فارما پلی اورتان پولچم

برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش نمایندگی پلی اورتان تماس بگیرید.

09193608220 

دیدگاهتان را بنویسید